Medlemsenkät

• 24 nov 2014
Hej medlemmar,

I augusti genomförde vi en enkätundersökning bland medlemmarna i Danderyds GK och styrelsen vill härmed återkoppla resultatet. Resultatet var mycket positivt med konstruktiva förbättringsförslag och kommer vara vägledande och till hjälp till att förbättra klubben in enlighet med era önskemål under 2015. Stort tack till det 74 personerna som svarade.

Enastående positivt är att 96% skulle rekommendera Danderyds GK till vänner och bekanta. En mycket glädjande siffra och en som vi hoppas förblir hög.

På frågan ”Vilka är huvudanledningarna till att du är medlem i Danderyds GK?” Blev ”Nära till min bostad” (82.4%), "Lätt tillgänglig” (78.4%), ”Prisvärd” (63.5%) och ”Trevlig Bana” (44.6%) de fyra högst rankade svaren.

På frågan ”Hur väl motsvarar Danderyds GK dina förväntningar?” var ”Tillgänglighet” i topp, följt av ”Bemötande av personal” i positiva ordalag. ”Klubbhuset" fick låga omdömen.

På frågan vad som önskas vid en eventuell upprustning av klubbhuset kom ”Toalett som är tillgänglig” (65,2%) i topp följt av ”Allmän Upprustning” (53.6%) och ”Servering” 50.7%.

I övrigt nämns som kommentarer att utslagsplatser och greener är områden där medlemmarna vill se förbättringar.

Under 2015 kommer vi att adressera så mycket vi kan i enlighet med enkät feedbacken. Vi hoppas kunna starta ett klubbhus upprustnings projekt, såväl som förbättra utslagsplatser och greener.

Med Vänlig Hälsningar