Administratör/Receptionist

• 13 sep 2019

Danderyds Golfklubb söker Administratör/Receptionist

Danderyds Golfklubb är en 9-håls parkbana mitt i Danderyd och en ideell förening inom SGF medlemsstruktur.  Klubben har fokus på ungdomar men har även många seniormedlemmar och green-fee spelare.

.

Vill du ge våra medlemmar Professionell medlemsservice?

Vi söker nu för vår expanderande verksamhet en Administratör/Receptionist. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ge professionell service till våra nuvarande och blivande medlemmar.

Mängden uppgifter varierar naturligtvis efter säsong. Under golfsäsongen, mitten april till mitten oktober, arbetar du i vår reception. Där ingår att ta hand om tidsbokningar, kassahantering, enklare servering och annan medlemsservice. Du sköter mail och telefonkontakter, uppdaterar GIT, vår hemsida etc. Inför och under golfsäsongen är du också ansvarig för att rekrytera hjälptränare och receptionsvikarier.

Du kommer också arbeta med bokföringsunderlag, fakturering, tidsredovisning etc och du är vår kontaktperson mot vår redovisningsbyrå.

Låter det intressant?

För att lyckas i tjänsten behöver du ha erfarenhet av att arbeta med service och med administration. Du gill ar att arbeta självständigt med eget ansvar. Att du gillar golf är naturligtvis en fördel.

Tjänsten varierar i omfattning under året, där fokus är under golfsäsongen. Då arbetar du i vårt klubbhus, men utanför golfsäsongen arbetar du hemifrån med av klubben tillhandahållen IT-utrustning.  Ersättningen är per timme enligt överenskommelse och vi följer naturligtvis lagar och regler kring anställningen. Vi bedömer att det i snitt under året motsvarar cirka en halvtidstjänst.

Välkommen med din ansökan

Du skickar din ansökan till  info@danderydsgk.se . Har du frågor är du välkommen att kontakta Ebbe Loiborg, ordförande, tel  0733-167536 eller Henrik Kjellberg, kassör, tel 0706-741426

/explorer/files/190912Annons%20administrato%CC%88r_receptionist%20.pdf