Juniorläger

Här finner du våra populära dagläger mm

Golf Dagläger

Dagläger för juniorer 2024, veckorna 25, 26, 27 och 32.

Vi ses mellan 09.00-15.00 mån-tor och lunch ingår. Vi kommer att spela och träna golf men också rolig lek och samvaro. Ett bra tillfälle att lära känna nya kompisar! Deltagarna är 9-17 år och har hcp 54 eller lägre eller är nära nivån hcp 54/grönt kort. Vi delar in deltagarna i mindre grupper med ålder som första prio.

Träning och alla kringaktiviteter leds av golfinstruktörerna Per Andersson och Fredrick Andreasson tillsammans med ett antal duktiga hjälptränare.

Juniorer som är medlemmar i klubben har förtur men blir det plats över att också välkomna juniorer som inte är medlemmar gör vi gladeligen det.
Pris för medlemmar är 2 500 kr och för icke medlemmar 3 100 kr

Medlemmar anmäler sig direkt här på hemsidan via Boka aktivitet och icke medlemmar mailar sin förfrågan till info@danderydsgk.se.

VÄLKOMNA TILL EN ROLIG SOMMAR PÅ DANDERYDS GOLFKLUBB!