Årsmötet flyttas fram

• 3 nov 2020

Årsmötet flyttas fram

Klubbens styrelse har, med anledning av de nya rekommendationerna från Folkhälsomyndigheten beslutat att skjuta upp höstens årsmöte, som var planerat till den 24 november, till ett senare tillfälle.

Vi bifogar nedan länk till en kallelse med innehåll enligt stadgorna. Här framgår bl.a. vilka beslut som årsmötet förväntas fatta. De viktigaste frågorna är;

”Fastställande av medlemsavgifter, övriga avgifter, medlemslån, verksamhetsplan samt budget för det kommande verksamhets- och räkenskapsåret.

Val av klubbens ordförande & val av ledamot i styrelsen, suppleanter och revisorer.”

Inga personändringar är föreslagna och verksamhetsplan mm kommer att finnas tillgänglig för medlemmarna senast den 17. November.

Vi hoppas att det finns förståelse för detta beslut och att vi så snart det är möjligt kan genomföra ett årsmöte.

Med vänliga hälsningar
Styrelsen

/explorer/files/Kallelse%20och%20Fo%CC%88redragningslista%20fo%CC%88r%20A%CC%8Arsmo%CC%88te%20Ho%CC%88st%2024_11_2020.pdf