Vinterträning

• 27 sep 2018

Vinterträning 2019 på Golfpunkten Ullna

Klubben är glada för att vi även 2019 kan erbjuda vinterträning – anmäl dig och dina familjemedlemmar redan nu.

Tävling på söndag den 9.9

• 7 sep 2018

På söndag den 9.9 är det 2 generationer Scramble tävling för juniorer och senior som börjar kl 10. Ni behöver inte våra från samma familj.  Anmälan till tävlingen sker senast lördag kl 16.00 genom att fylla i anmälan i klubbhusets reception eller mejla info@danderydsgk.se . I anmälan fyller man i exakt handikapp tillsammans med övrig info. Baserat på detta kommer vi försöka sätta ihop lämpliga bollar för söndagen.
Tävlingskostnad är 50kr per person  eller 100 kr per par och betalas på anmälningsdagen. Tävlingen är normalt 9 hål men seniorer kan gemensamt komma överens om längre om så önskas.

Resultat Klubbmästerskapen

• 2 sep 2018

Idag hölls Klubbmästerskapen i strålande sol och högsommarvärme. Banan var i fantastiskt skick och gav alla de bästa förutsättningarna för bra resultat. I år var antalet tävlande större än på många år och vi  hade tävlande i alla klasser förutom Veteraner damer.

Vinnarna i åters tävling är:

Juniorer Pojkar - Kristoffer Sjölund

Juniorer Flickor - Emma Albuschus Svanvik

Seniorer Herrar -  Roger Bodén

Seniorer Damer - Susanne Rudholm

Vereraner Herrar - Hans Berglund

Stort  Grattis till alla vinnare. Prisutdelning sker som vanligt på årsmötet. Kallelse kommer separat.

MVH Tävlingsledningen