Tävling

• 31 maj 2018

Poängbogey tävling söndagen 3e Juni – förbättra ditt handikapp!

På söndag är det poängbogeytävling för Juniorer och Seniorer som börjar kl. 10. Anmälan till tävling sker bäst senast lördag kl 16 i genom att fylla i anmälan i klubbhusets reception. I anmälan fyller man i exakt handikapp tillsammans med övrig info. Annars skicka på info@danderydsgk.se även drop-in är välkomna.

Tävlingskostnaden är 50 kr per person och betalas på tävlingsdagen. Tävlingen är 9 hål.

Danderyds Golfklubb på Facebook – gå med om du inte är med redan!

Danderyds Golfklubb har en grupp på Facebook där vi lätt kan kommunicera med varandra! Vi lägger ut påminnelser om tävlingar, bilder från läger och tävlingar. Du kanske själv vill dela någon golfhändelse med oss!

Det är enkelt att gå med. Klicka på länken https://www.facebook.com/#!/groups/146033902119764/ eller sök på "Danderyds Golfklubb" i Facebooks sökruta.

Banan mycket bra !!!

• 31 maj 2018

Super fina greener - nya förgreener

Njut av fina "fiskben" klippningen av fairway mm.

Kom och spela greenfee om du inte redan är medlem.

Välkomna