Vi öppnar alla hål på banan

• 30 apr 2019

Alla hål är nu öppna för spel på sommar greener

Vällkomna

Senior Måndagsgolf

• 26 apr 2019

Välkomna alla seniorer, gamla som nya, till vår sedvanliga måndagsgolf, i år framflyttad till kl 9.30.

Vi startar måndag den 6 maj och träffas då vid klubbhuset. Efter rundan tar vi en kopp kaffe med litet ”eftersnack”.

I år kommer vi vissa måndagar att ordna tävlingar för alla dem som önskar en spännande utmaning.

Hoppas vi ses den 6 maj!

Hälsningar

Guije

Vi öppnar långfredagen 19 april

• 16 apr 2019

Vi öppnar banan långfredagen den 19 april

– dock väntar vi lite med sommargreener på hål 4 & 7.

Dave – vår greenkeeper – har med hjälp av städgänget och andra gjort banan nästan klar.

Klubbhuset är laddat med dryck och tilltugg.

Det plötsliga kalla vädret försenade oss lite så vi väntar med att öppna hål 4 & 7, men där kan du spela på vintergreenerna. Vi hoppas det varma vädret snabbt får allt att grönska.

Ni kommer att se att vi är i gång med att bygga nya tees som är snyggare och lättare att pegga din boll på. Vi har monterat en peg hjälp – se bild nedan.

Vi har jämnat ut med jord och sått gräs på vissa ställen på banan – var snäll och visa hänsyn- MUA gäller

Våra Greenfee gäster får rabatt och betalar enbart 100 kr och juniorer 50 kr tills vi öppnar samtliga greener!

Glad Påsk!

Vår nya "Peg Hjälp":