Frivilliga gör banan klar

Spel på Vintergreener

• 22 mar 2020

Spel på vintergreener.

Det fina vädret inspirerar till spel på vintergreener.

Medlemmar och Greenfee spelare är välkomna.

Vid frost går vi naturligtvis inte på sommar greener.

Vi tar hänsyn till hundägare och gående som inte förväntar golfspelare om vintern.

Använd spelmatta på fairway - lånas från Greenfee lådan om du inte själv har en.

Greenfee är halv pris, med betalning med swish eller i lådan vid klubbhuset.

Junior
50 kr för 9-hål
75 kr för 18-hål
Senior
100 kr för 9-hål
150 kr för 18-hål

Välkomna

Viktig Info!

• 20 mar 2020

Även i år erbjuder Danderyds Golfklubb gruppträningar för juniorer       med start i slutet av april. Under tidig sommar arrangeras också   lägerverksamhet på klubben.

Anmälan till dessa aktiviteter görs via hemsidan www.danderydsgk.se    eller kontakta klubben på annat sätt för hjälp.

Anmälningar kommer inte att ses som bindande och avgifter kommer inte att faktureras förrän vi garanterat vet att vi kan genomföra verksamheten på ett för alla tryggt sätt!

Hjärtligt välkomna!

Årsmötet flyttas fram

• 19 mar 2020

Klubbens styrelse har enligt rekommendation från SGF beslutat att skjuta upp Vår-årsmötet, som var kallat till den 26 mars, till ett senare tillfälle. Vi vill eventuellt överväga att genomföra mötet via mejl. Vi återkommer med beslut om detta senare.

Vi hoppas att det finns förståelse för detta beslut.

Med vänliga hälsningar

PS: Lite uppmuntran i dessa tider är att banan är öppen med vintergreener och vi hoppas att öppna för normalt spel tidigare än fjolåret –  eventuellt till Påsk?

Årsmöte/vårmöte

• 8 mar 2020

Styrelsen kallar - som tidigare meddelat med e-mail - medlemmar i Danderyds Golfklubb och medlemmars målsmän till Årsmöte/Vårmöte torsdag den 26 mars kl. 18.30 2019 i Danderyds Golfklubbs klubbhus Edsbergsvägen 2.