Store Städdagen

• 28 mar 2019

Välkommen till Danderyds Golfklubbs ”Stora Städdag” på lördag den 6 april!
Nu närmar sig årets golfsäsong och det är dags att färdigställa banan och göra den i toppskick. Vi bjuder därför in alla medlemmar till en traditionsenlig gemensam städdag. Vi krattar löv, samlar in grenar, rensar vattendrag och mycket annat. Vi startar ca kl. 10.00 och beräknar hålla på till ca 15.00, men kan ni bara vara med ett par timmar är ni naturligtvis också välkomna!
Vi kommer att dela ut uppgifterna till oss alla. Oömma kläder rekommenderas, speciellt vattentåliga skor eller stövlar. Vi i styrelsen kommer naturligtvis finnas på plats och som vanligt är vi alltid intresserade av att få in era synpunkter på klubben.
Alla är välkomna och klubben serverar kaffe och korv mm från grillen. Vi hoppas detta blir ett trevligt tillfälle för klubbens medlemmar att umgås och samtidigt ladda inför den kommande säsongen!
Vi ses på lördag den 6 april – varmt välkomna då!

Årsmöte Vår

• 18 mar 2019

Styrelsen kallar medlemmar i Danderyds Golfklubb och medlemmars målsmän till Årsmöte/Vårmöte onsdag den 27 mars kl. 18.30 2019 i Danderyds Golfklubbs klubbhus Edsbergsvägen 2.

Föredragningslista:/explorer/files/KALLELSE%20TILL%20ARSMOeTE_Varmoete%202019.pdf

Årsredovisning och årsberättelse 2018

/explorer/files/A%CC%8Arsredovisning%20Dan%20GK%202018.pdf