Stödja Klubben

• 24 jun 2015

Kära medlemmar,

Som ni vet är Danderyds Golfklubb en ideell förening som verkar för att ungdomar på ett lättillgängligt och ekonomiskt förmånligt sätt ska kunna introduceras i och utöva golf. Klubben är självklart också öppen för seniorer, pensionärer och gäster som vill spela golf.

För att kunna förbättra juniorverksamheten söker vi efter samarbetspartners.  Som samarbetspartner till klubben stödjer man verksamheten samtidigt som man erbjuds utmärkta möjligheter att marknadsföra sitt företag via annonser på hemsidan, skyltar vid tee och vid klubbhuset och flaggor på green.

Vi skulle vara tacksamma om ni vill överväga om någon av er har ett intresse och möjlighet att bli sponsor till klubben. Annars kanske ni känner någon som ni tror skulle vara intresserade av att bli sponsor och får gärna sprida bifogade sponsorerbjudande./explorer/files/Erbjudande%20till%20partners%202015.pdf

Idag är åtta av nio hål tillgängliga för sponsorer. Bifogat är ett blad med ett antal förslag till olika typer av samarbetsavtal med Danderyds Golfklubb.

Vi önskar er en härlig sommar och hoppas se er på golfbanan,

Danderyds Golfklubbs styrelse