Tidningen Svensk Golf lever vidare

• 17 jan 2020

Till dig som är medlem i Danderyds Golfklubb.

Svenska Golfförbundets styrelse har beslutat att inte förlänga avtalet med Egmont Publishing gällande tidningen Svensk Golf. Det innebär att tidningen, från och med maj 2020, inte längre kommer att ingå i ditt golfklubbsmedlemskap.

Egmont Publishing äger varumärket Svensk Golf och kommer fortsatt att producera tidningen med ambition att den ska bli ännu bättre. Vill du fortsatt få Svensk Golf i brevlådan behöver du teckna en prenumeration. Som medlem i Danderyds GK erbjuds du ett kraftigt rabatterat pris på 239 kr för prenumerationen under 2020 (ordinarie pris 399 kr). Danderyds GK erhåller för varje tecknad prenumeration 40 kr från Egmont Publishing.

Dessa intäkter kommer att användas till juniorverksamheten!

För att teckna detta erbjudande använder du nedanstående länk till Egmonts digitala prenumerationsportal:

Tack för att du är med och stödjer juniorerna på Danderyds GK!

Vänliga hälsningar

Styrelsen Danderyds GK