Boka träning och läger!

• 22 feb 2021

Nu går det att boka in säsongens gruppträningar och sommarläger för juniorer på Danderyds Golfklubb. Vi vänder oss i första hand till medlemmar men välkomnar, i mån av plats, även icke medlemmar och då i första hand till det vi kallar Level 0, Knattegolf samt Level 1, Nybörjare. Level 2 och 3 är endast för medlemmar i klubben.

Har du barn, barnbarn eller andra som kan vara intresserade får du gärna tipsa om denna möjlighet att börja spela golf!

Medlemmar anmäler sig via "Boka aktivitet" här på hemsidan
och där står allt du behöver veta om de olika grupperna samt läger. Icke medlemmar skickar mail till: info@danderydsgk.se med en förfrågan så återkommer vi.

När det gäller träning för övriga medlemmar kommer våra instruktörer Per Andersson och Fredrick Andréason att regelbundet genomföra enskilda och varierande temaaktiviteter under säsongen. Anmälan till dessa görs under "Boka aktivitet" och du får löpande information via nyhetsmail och på hemsidan så att du inte missar något. Exempel på teman kan vara närspel eller full sving.

Gruppträning för seniorer +65 kommer att genomföras från tidig säsong och vi kommer också erbjuda nybörjarkurs för vuxna. Mer info om dessa kommer lite längre fram.

För dig som ännu inte har betalt årsavgift för 2021 är det hög tid att så göra om du vill säkerställa din plats i klubben! Saknar du fakturan så skicka ett mail till info@danderydsgk.se så får du en ny.

Mer information inför säsongen 2021 kommer när vi närmar oss öppnande av banan!

Vänliga hälsningar,

Styrelsen & Personal