Sommarläger vecka 27!

• 22 maj 2024

Danderyds GKs sommarläger för juniorer 9-17 år är mycket populära! Under v25 och v26 är det helt fullbokat men till v27 finns det fortfarande ett fåtal platser kvar. Medlemmar i klubben bokar genom sina medlemskonton via länken: BOKA AKTIVITET
Vi kan redan nu välkomna icke medlemmar till lägret v27 och förfrågan mailas till:  info@danderydsgk.se  Viktigt att påpeka är att alla deltagare behöver ha klargjort grundutbildning, både praktiskt och teoretisk. Grönt Kort är inget krav men man ska vara nära att klara detta.

Lägret genomförs mån-tor 09.00-15.00 och vi är på Danderyds GK hela tiden. Klubbens erfarna tränare Per Andersson och Fredrick Andréason tillsammans med rutinerade ledare hälsar alla deltagare välkomna till en rolig och givande vecka! Lunch ingår och serveras varje dag vid 12.00.

Medlemmar betalar 2 500 kr och icke medlemmar 3 100 kr. Medlemskap i klubben kostar 1 250 kr i årsavgift för juniorer om intresse finns för det.

VÄLKOMNA!