INFO & Nyheter ult. Maj

• 30 apr 2017

Just nu händer det mycket i klubben. Massor av information och nyheter finns nu på hemsidan.

•  Klubbens medlemmar erbjuds att, mot ett frivilligt bidrag till klubbens ungdomsverksamhet, hämta nykapade björkvedsklabbar (ej kluvna) från den trädfällning som  nyligen gjorts på banan. Kontakta receptionen (eller tel 0706741426, Henrik Kjellberg) för instruktioner om när och hur hämtning kan ske.

• Juniorträningen börjar nästa vecka och vi har gjort ett ”nygammalt” hål på nian som vanliga spelare ska använda under juniorträningen. Det är för att öka säkerheten och tillgängligheten för vanliga spelare.

•  Juniorträningen är nästan fullbokad. Platser finns på Utvecklingsträning och lägren v.27 och v.33. Höstträningen kommer snart på hemsidan.

• Facebook – lägg till Danderyds Golfklubb och gör gärna inlägg. Här finns även information från klubben. Klicka på länken https://www.facebook.com/#!/groups/146033902119764/ eller sök på "Danderyds Golfklubb" i Facebooks sökruta. Klicka på gruppen och anslut dig.

• Tyvärr är det några medlemmar som inte har betalt medlemsavgiften för i år. Snälla, är du en av dem, var snäll och betala nu direkt, eller meddela oss att du inte vill vara medlem.

Vänliga hälsningar

Styrelsen